Wyprzedaż jako narzędzie do generowania ruchu na stronie

Wyprzedaż jako narzędzie do generowania ruchu na stronie

Czy jest lepszy sposób na uzyskanie silnie ukierunkowanego ruchu na stronie, inny niż bycie współtwórcą wyprzedaży!?

Jeśli nie wiesz, czym jest wyprzedaż ogniowa, to jest to szczególny rodzaj wyprzedaży o trzech ważnych cechach:

  • Ograniczony czasowo (trwa tylko kilka dni)
  • Ceny najniższe (ale pełne wartości)
  • A wszystko to z motywem

Więc co to ma wspólnego z pozyskiwaniem płatnych leadów?

Natura sprzedaży ogniowej wymaga od kupca sprzedaży ton cennych produktów za niską cenę. Dlatego chcieliby zapewnić potencjalnym klientom jak największą wartość, aby zagwarantować sprzedaż.

 Aby zmaksymalizować wartość, sprzedawca:

  • Źródła produktów na własną rękę
  • Albo może zrobić to w prosty sposób, prosząc ofiarodawców o dodanie własnych produktów do wyprzedaży!

Jeśli wiesz, że trwa wielka wyprzedaż, możesz zapytać sprzedawcę, czy możesz dodać własny produkt jako bonus. Zwykle pozwolą kupującym pobrać TWÓJ produkt, kierując ich na TWOJĄ stronę docelową!

Odbywa się to w ograniczonym czasie, więc bierze się pod uwagę czynnik niedoboru. Płatne leady są również bardzo cenne, ponieważ są silnie ukierunkowanym ruchem. Fakt, że są gotowi zapłacić pieniądze na zakup produktów marketingu internetowego, pokazuje, że poważnie podchodzą do zarabiania pieniędzy w Internecie.

Nie jest wymagana twarda sprzedaż!

Jedną z najlepszych rzeczy w byciu współtwórcą wyprzedaży jest to, że nie musisz wkładać dodatkowego wysiłku w zbieranie płatnych leadów.

Po pierwsze dlatego, że ludzie są już przed SPRZEDANIEM, myśląc, że Twój produkt ma wartość i chętnie zdecydują się na pobranie Twojego produktu.

Nie musisz dużo „przekonywać” ani na swojej stronie docelowej, ani na formularzu lead-capture. Wystarczy napisać proste „Pobierz tutaj, wyłącznie dla subskrybentów Ognistej Wyprzedaży!” i to wystarczy!

Co więcej, zawsze jest jakiś temat związany z każdą sprzedażą ognia. Dobry motyw zapewnia, że ​​subskrybenci chętnie pomogą Ci i kupią Twój produkt (jeśli nie są sprzedani z myślą o wartości produktu, przynajmniej poprą Twój POWÓD do przeprowadzenia wyprzedaży i zakupu od ty).

Na przykład:

W 2007 roku odbyła się jedna bardzo udana wyprzedaż ogniowa o nazwie Wyślij nas do USA.

Tematem było wysłanie 3 zdesperowanych facetów z Malezji do Stanów Zjednoczonych poprzez sfinansowanie ich podróży poprzez wyprzedaż.

Zyskało to duże poparcie w całej społeczności internetowej, a ludzie na całym świecie dostarczają produkty i kupują ich pakiety – ruch, jaki uzyskali, jest ogromny i jeśli zdarzyło Ci się być współautorem ich wyprzedaży, wyobraź sobie liczbę osób pobierających Twój produkt przez zapisujesz się na swoim landingu!

1 thoughts on “Wyprzedaż jako narzędzie do generowania ruchu na stronie

  1. Wyprzedaże faktycznie działają! W ten sposób pozbyłem się zaległego towaru z magazynu sklepu

Comments are closed.